Optaget på Yogauddannelse

YES!! Hvor fantastisk at åbne min mail boks med en så skøn nyhed.

yogaoptagelse

Er meget overraskende blevet optaget på yogauddannelsen i Fitness world med dygtige Louise Justesen. Har haft kigget på uddannelsen gennem flere år, men aldrig helt turde tage springet eller har kunne få det til at passe ind. Det gør det måske heller ikke nu, men må følge mine drømme, tage en chance og kaste mig ud i noget som jeg længe har drømt om: At fordybe mig i yoga og min egen praksis og ikke mindst have mulighed for at videregive yogaens fantastiske egenskaber til andre. Så du er pengene overført og jeg glæder mig til at komme igang.

Følg med her på bloggen, og følg mig fra sol til yogisol (Larsen)

Skriv et svar

