Kastanje Yogis

I weekenden fik jeg efter diverse mange upædagogiske lokkemidler (cars film, ipad, kakao) lokket Hektor og Kim med ud at finde kastanjer. Nok mest fordi jeg selv synes det er sjovt at være krea, men også fordi jeg havde en ide om at det er sådan en rigtig efterårs-familiehygge-ting.

Vi havde så ingen tændstikker og projektet blev afløst af buggi-vuggi på stuegulvet. Meeeen ideen skulle ikke gå tabt, så i går inviterede jeg min kære søster til mad inklusiv kastanje hygge (det fandt hun først ud af da jeg hev kastanjerne frem). Det startede godt med stor entusiasme. Kort tid efter ville Hektor hellere spise kastanjerne, kaste med dem og så smuttede han fra bordet.

Men projektet endte med en sand succes historie. Vi blev helt bidt af de små fine kastanjer og kom op til flere gange frem til følgende konklusion: “hvorfor har vi ikke lavet det før?”

Det startede med giraffer, myrer og edderkopper og endte så ud i – suprise – yoga! Målet var at udforme en solhilsen i kastanjedyr, men det viste sig at være lidt for omfattende… så her er et udsnit af vores kastanje yogis.

 

Bow Pose – Dhanurasana

buen 1foto 4

 

Plank Pose (min søster synes den ser mere lummer ud end yoga agtig)

planken 3

Down Dog

hunden 2

 

Balancing Stick Pose (Tuladandasana)

balancingstick

Skriv et svar

