Take me back to.. INDIA!

Efter en hel weekend med regn, kulde og mørke fik jeg trang til at rydde op i mine mange billeder på computeren. Jeg startede med rejsebillederne, og derfra stoppede ideen med oprydning. I stedet røg jeg tilbage til palmer, sol, varme, lækker mad og fantastiske oplevelser fra hele verden. Og nu når jeg laver overspringshandlinger fra studiebøgerne, kan jeg ligeså godt koble det med yoga. For midt i det store album fra Indien, kom jeg til billeder fra en skøn Husbåd, hvor Kim og jeg boede et par nætter på vej til Sydindien (Kerala), hvor jeg nød yoga i solnedgangen – og prøvede at lokke kim med.

God søndag – sol herfra.

Image

Image

Image

Image

 

Skriv et svar

