back on yoga-track inkl. update

Det er godt nok ved at være længe siden jeg har fået skrevet på min kære yogablog. Ikke fordi der ikke hat været noget yoga-relevant at skrive om, jeg har bare haft en masse andet om ørene + været lidt for træt og sløv til at få sat mig ned ved en computer.  Siden jeg skrev sidst er der bl.a. sket følgende:

– Jeg fik et fedt vikariat som kommunikationskonsulent i FTF

– Jeg er blevet færdiguddannet yogainstruktør 🙂

– Jeg fandt ud af jeg var gravid et par dage før yoga-eksamen (det forklarede den enorme træthed op til eksamen)

– Jeg er påbegyndt en uddannelse til børneyoga-lærer gennem Cosmic Kids

– Jeg har været til en masse spændende yoga-woorkshops (skal nok få skrevet lidt ned fra dem)

– Jeg startede et firma-yogahold op i FTF

– Jeg er blevet ansat som yogainstruktør vikar i fitnessworld

– Jeg blev hurtig meget træt og rund i min anden graviditet, og har derfor sat undervisning på stand-by og primært dyrket afslappende gravid-yoga. Jeg har termin 21 juli og glæder mig til at få min  krop tilbage 🙂

– Jeg er netop gået på barsel og har en ambition om at få plejet bloggen.  Så send derfor gerne masser af god karma ind i maven så nr. 2 her får et bedre sovehjerte end sin storebror. Kunne være helt sjovt med en barsel, hvor man rent faktisk kunne lave andet end at prøve at få et lille nyt menneske til at sove.

Jeg ser frem til at få gang i skriveriet og håber du vil læse med.

Namaste – Solveig

pic_0012

(på billedet gravid i uge 26 – er nu i uge 37 og meget klar til at møde den kommende lille yogi)

Skriv et svar

