Yoga Polterabend

Udover at have yoga på nethinden, kommer jeg ikke helt udenom at der også er bryllupstanker. Både fordi jeg selv skal giftes næste år, og så er jeg freelance redaktør på magasinet Bryllup&fest. Da jeg netop har færdiggjort en artikel om at komme i mental form med Yoga til brylluppet, kredser mine tanker lige pt. om emnet. Dette indlæg er derfor en ide til at inddrage Yoga som en del af en polterabend (og til jer der kender mig skal dette indlæg ikke læses som et hint… ha ha) Det skal blot ses som inspiration til jer der måske er ved at planlægge polterabend 🙂

Og det er ikke en hemmelighed at jeg er blevet inspireret af en lækker fotoserie fra bloggen: Bridalmusings.

Yoga-Zen-Bridal-Shoot-Andrea-Lee-Photography-33 Yoga-Zen-Bridal-Shoot-Andrea-Lee-Photography-29

Se hele fotoserien

 

Yoga Polterabend

Er din veninde skabshippie, sundheds- og træningsglad eller stresser hun måske alt for meget med job, bryllupsplanlægning, familie osv.? Så inddrag yoga som en del af polterabend. Mange yogastudier tilbyder privatundervisning, så ring og få et tilbud på en privattime. Fortæl instruktøren om jeres niveau og erfaring indenfor yoga og hvad I ønsker med timen. Skal det være meget afslappende Hatha-yoga, svedryppende hot-yoga eller energisk flowyoga? Er yoga-niveauet forskelligt i gruppen så sørg for at der undervises i simple og klassiske yoga-stillinger som alle kan være med på – det er trods alt det vigtigste på en polterabend. Spørg instruktøren, om vedkommende vil inddrage tanker om kærlighed, passion og glæde som en del af meditation og de fysiske øvelser. Afslut timen med friskbrygget the og holde kroppen ren og udrenset med lækker frugt og små sandwich. Det vil med garanti skabe en god stemning og karma for resten af dagen.

 

Brug for en underviser til Polterabend?

Jeg kommer også gerne ud og underviser i Yoga til en polterabend, og kan undervise i Hatha og flow-yoga. Jeg sammensætter gerne en pakke, der også inkluderer lækre og sunde snacks, the mm.

Hvis I er på udkig efter en underviser i hot-yoga vil jeg anbefale at kontakte et yoga-studie, der udbyder den form for yoga, og sikkert kan hjælpe med at sammensætte en privat time for dig og dine veninder. Selv elsker jeg at dyrke hot-yoga hos Nalini hot yoga på Christianshavn eller Frederiksberg.

 

Hav en god aften

Namasté og knus fra Solveig

 

 

Skriv et svar

